Fantasy Violet

Фіялкавая Фантазія – нататкі геймеркі

Канец зімы: тыдзень перамог і сюрпрызаў у Harvest Moon Light of Hope

Пакінуць каментар

Калі зіма другога году набліжаецца да канца ў Harvest Moon: Light of Hope, мая віртуальная фэрма перажыла немалую долю праблем і перамог. Нягледзячы на ​​суровае надворʼе, мне ўдалося ажыцьцявіць большасьць маіх плянаў, але не безь некалькіх нечаканых паваротаў на гэтым шляху. Ад багатага ўраджаю малінавых памідораў да радаснага прыбыцьця на нашу фэрму новага члена, гэты тыдзень быў насычаным падзеямі. Далучайцеся да мяне, пакуль я распавядаю пра выпрабаваньні й трыюмф мінулага тыдня на маёй любімай фэрме.

Вывесьці Каралеўскія Спэцыі зь белай сялеры гэтай зімой аказалася нялёгкім заняткам, так як, нягледзячы на ​​павялічаныя пасадкі, я не атрымала патрэбнай колькасьці насеньня.

Парада: расьціць ураджай зімой вельмі складана, лепш не намагацца зрабіць усё за адну зіму.

Тым ня менш, сярод гэтай няўдачы нечаканае багацьце кветак прынесла прамень радасьці на маю фэрму. Гэтыя прыгажуні, якія не патрабуюць догляду, сталі цудоўным сюрпрызам, служачы напамінам аб простым задавальненьні, які можна знайсьці сярод праблем.

У разгар гэтых сельскагаспадарчых выпрабаваньняў адбылася сэрыя нечаканых падзеяў. Я была рада атрымаць квэсты ад багоў, якія адзначылі новую главу ў маім падарожжы. Пад іх кіраўніцтвам я прыгатавала свой першы блаславёны хлеб. Гэтая кулінарная асалода павысіла маю максымальную трываласьць — неацэнны набытак, калі ты даглядаеш фэрму, якая ўвесь час пашыраецца.

Парада: блаславёны хлеб перманентна павялічвае колькасьць сэрцайкаў выносьлівасьці, максымум да 10. Каб атрымаць квэсты ад багоў, я спыніла выкананьне квэстаў іншых пэрсанажаў.

У цудоўным павароце падзеяў мы з маім верным сабакам кампаньёнам выйшлі пераможцамі ў фэстывальных спаборніцтвах, атрымаўшы прэстыжны трафей “фэстывальнай забавы” за маё майстэрства ў рыбалцы, сабачых гонках і кулінарыі. Гэтыя перамогі ня толькі прынесьлі прызнаньне маім намаганьням, але й дадалі нотку хваляваньня ў маю штодзённую руціну.

Парада: каб выйграць на трэцяй складанасьці сабачых гонак мне спатрэбіла налаўчыцца. Я высьветліла, што ня трэба падыходзіць да сабакі блізка, калі ёй спыніўся, бо так губляеш час. Трэба проста таксама спыніцца й пастаяць не вельмі далёка, і хутка ён зноў бяжыць да цябе. Я падглядзела гэты прыём у Джын, якая ў мяне ўвесь час выігрывала. Вядома, трэба захавацца перад гонкамі на ўсялякі выпадак.
як я і чакала, яна падобна на гераіню, відавочна, аднолькавая, якога б мужа не займеў

Аднак самым незабыўным момантам гэтага тыдня стала зьяўленьне новага папаўненьня ў нашай сямʼі (за гэта таксама далі трафэй “Буйны голас”). Мой муж, чараўнік Эдманд, і я віталі на сьвет нашу дачку Вікторыю. Яе кемлівасьць і раньняе валоданьне мовай ужо захапілі нашы сэрцы, прыўносячы ў нашу фэрму новае пачуцьцё радасьці й мэты.

Нягледзячы на ​​звычайнае нежаданьне майго мужа дапамагаць з гаспадарчымі абавязкамі, зьяўленьне нашай дачкі выклікала ў ім новае пачуцьцё адказнасьці, асабліва ў доглядзе за нашай маленькай Вікторыяй. Пакуль ён песьціць яе, я знаходжу суцяшэньне ў сьвядомасьці таго, што наша фэрма шчасьлівая ня толькі багатымі ўраджаямі, але й цеплынёй сямʼі.

яна размаўляе зь першага дня!?

Зьяўленьне нашай дачкі прынесла й новыя праблемы, такія як неабходнасьць гатаваць дзіцячае харчаваньне з малака. На шчасьце, прыбаўленьне новай каровы мінулай восеньню аказалася своечасовым шчасьцем, забясьпечваючы стабільныя пастаўкі малака для нашай сямʼі.

І вось калі зіма сыходзіць у памяць, я напоўнена ўдзячнасьцю за нечаканыя радасьці й перамогі, якія ўпрыгожылі маю фэрму на мінулым тыдні. Ад росквіту малінавых памідораў да чароўнага зьяўленьня нашай дачкі Вікторыі, гэты сэзон стаў сьведчаньнем устойлівасьці й узнагарод жыцьця на фэрме ў Harvest Moon: Light of Hope.

Далучайцеся да мяне ў прыняцьці выклікаў і сьвятаў, якія чакаюць нас, калі мы ўступім у абяцаньне новага сэзона на нашай любімай фэрме.

:0 “” 000 МММ :))) 😉 ^_^ *

Аўтар: fantasy violet

Вітаю ў маім гульнявым блогу! Тут я дзялюся сваім вопытам праходжаньня кампутэрных гульняў, у якія гуляю, асабліва люблю RPG. Разам з RPG я таксама паглыбляюся ў захапляльны сьвет рамантычных навэляў атамэ й мабільных гульняў, якія захапілі маю цікавасьць. Далучайцеся, калі вам цікавыя мае гульнявыя прыгоды!

Пакінуць каментар